• 8:27:00 PTG
  • 0 comments
Utk sekian kalinya...
dibulan April...n3 baru.....dgn tajuk "menjaga hati....."huhu
Ntah la...napa lagu ni menjadi fav akhir2 ni.....
mmmm......blogger-emoticon.blogspot.com

Masih tertinggal bayanganmu
Yang telah membekas di relung hatiku
Hujan tanpa henti seolah pertanda
Cinta tak disini lagi kau telah berpaling

Biarkan aku menjaga perasaan ini
Menjaga segenap cinta yang telah kau beri

Engkau pergi aku takkan pergi

Kau menjauh aku takkan jauh

Sebenarnya diriku masih mengharapkanmu

Ooh oooh


Masih adakah cahaya rindumu

Yang dulu selalu cerminkan hatimu

Aku takkan bisa menghapus dirimu

Meski kulihat kini kau diseberang sana

Andai akhirnya kau tak juga kembali
Aku tetap sendiri menjaga hati

Sejujurnya diriku masih mengharapkanmu
Oh oohh


**yup....aku tetap akan menjaga hatiku.............**
** jgn cederakan hati sendiri.........****huhuhu
blogger-emoticon.blogspot.com

0 comments:

 

Copyright © 2010 Keep shining, keep smile!, All Rights Reserved. Design by DZignine