....versi bahasa kita...hehehe

Mmm..baru bangun dr tdo...trus rasa maw memblog..hihi...
hari ni aku rasa hr yg panjang sgt..haishhhh ntah la..rsa lambat sgt...xtaw la napa aku ri neyh..ntah apa yg x kna??...hrmm...blogger-emoticon.blogspot.com Ha, kali ni aku mau post gna bahasa aku..bahasa bangsaku, brunei..hihi..try 2 understand....

Peperiksaan Akhir
Tinggal 2 periksa lagi aku d sni...ari tiga ani sama jumaat dpn lagi (OB ngan Acc)..fuh..jauh banar jrk ny..hmpir selesai jua sdh smua. hr anam atO, aku muet, uih...gilakkk dsyat nya..nda teungkap ba kata2...nasib tah sj ba...mudahan2 dpt tah jua kali ani...

Muleh
Krn jarak periksa luan jaOh..smpat lagi mun ku kan muleh rmh, pastu dtg bebalik kolej ani..huhu..tp taw jua ku, aku x muleh jua, aku kan enjoy dlu sni...huhu...lapaskan dlu smua periksa, baru tah ku mikir kan muleh ke rmh tO...muleh ngan tenangnya..tenang ka jua muleh karang??huhu.ntah la...xda rsa "eski" pun maw muleh ani...xlagi mcm dlu, luan nda sabar bnar bah dlu atO..kesabaran yg melampaw2 kan muleh...utk tahun ani sj, aku sekali sj ku muleh rmh, padahal hmpir sj ba mun ku kan muleh,hihi...itu pun muleh yg membawa sejarah...dan akhir nya sejarah atO jua yg lenyap..ya tah aku x suka sejarah ani..huhhh...biar tah sejarah atO mati...nda ku mau ingat...kali ani mcm ada sj yg halang kan muleh cuti ani,apa yg menghalang?? ntah la apa....ani tiket pon balum bebali...karang2 tah sj....

Rindu dangan-dangan
Cuti kali ani akan buat aku rindu dangan2 ku ani d sni....Mmm..mcm entry ku sblum ani, sem dapan, bisdia tinggal arah lain sdh. nda lagi sama2 ku...yatah ku kan rindu...Pas ani, jarang tah aku mdangar bebelan umi ku Fitri..(get well soOn umii..), nda lagi ku meliat c ernie bangun pg, rindu ngan Ct, dangan ku mkn nasi goreng paprik, ia tah yg selalu hbskn klu aku x larat sdh..rindu yaya, mesti aku rindu sbb teda lagi ingar2 sama ia,hihi..aku sj yg selalu ingar sbb mun ia sdh menyasah baju, 2hr pun x pandai siap, biarpun mesin yg menyasah...hihihihi..rindu aznur, rindu dia masak2..hahaha..dia la pengganti jwtn ku selama ani..of cos jua aku rindu kakak ku d sni, kak G..kakak ku paling cengeng..wakakaka..klu bdk2 x ngis,kakak pon mana boleh nangis2...hihi..rindu mint, yg selalu wat teh tawar, self-services k...hahahah...rindu serra the chomm...hihihi..bakal rumetku, bisai2 aa perangai....jaga ko nti...ani lagi, dua org juniOr ku, yg selalu banar ku nyaya...hihi..ntah sapa tah kan menocang rmbut ku lapas ani..TQ aa rabai n christine..susah kamu kn ngunjar senior mcm kami...ahakz...Mmm..ada lagi jua sorg yg kali jua ku kan rindu..tapi sapa??hahaha..nda ku taw eh..tettttt...............im done...hihihi


0 comments:

 

Copyright © 2010 Keep shining, keep smile!, All Rights Reserved. Design by DZignine