Pasukan Chantek VS KFC+McD..hihi

Citer best sepanjang minggu ni..sbb minggu ni minggu last sem ni..huhuhu..
Hujung minggu ni smua da balik kampung..wahaha..apalagi berabis menyerang smua yg ada d labuan ni..
Rancangan awal...mau cari coklat+kotak..tp.lain pla jadinya..bila demand ku trhadap KFC menjadi2..n demand fitri sama McD x leh dibendung..huhu..Kononnya...aku x amik kisah sgt ngan McD...wahaha..tp smpai ja McD...aku pla berabis(time tu beli sdh beli kfc dinner plate pnya,tapauuu..)..hihi..tp bila d McD pla....beli aiskrim chocolate+strawberry sundae..my fav..wahaha...bangga+happy sakan kuar ngan 2 cup aiskrim..hihi..ngan semangkuk bubur..wakakaka..fav i jg taw(i suka msk bubur..hihihi)..tu jela yg aku minat ngan McD melainkn bila smpai thn baru cina..huhu..x kisahla dorg kata tangki super bike..ah...i dnt care!!!!! sbb korg mkn jg kn..hahahah....happening jg la kemarin tu..hihi

Ahli-ahli pasukan serangan..wahaha..

Mkn d Tmn Botanikal..huhu..picnic d tghri..huhu

my x'rumet..Ayienn..merangkap pengarah kelab..wahahah..
kita2 ja taw tu..hihi (ayienn melantak burger, aku melahap bubur)

Gmbr sempit2..haha...kerja kami 4 org yg chumeeellllll2 tym bosan tunggu drver+assistant dia yg lambattt...
psl tu la, xda muka dorg dlm ni..huahuahuahua...jgn mrh...hihi..



Opppssss.....
aku tetiba teringat la sesuatu...tgh2 syok upload gmbr yg chumeeeelllll ni..aku teringan JANJI someone tu....
wahahaha..na..siap la ko...memory ku kembali berfungsi dgn baikblogger-emoticon.blogspot.com..kahkahkah...
mau hbs sem sdh ni...mana janji mu?? huhu.. bila???????
ka....janji itu sdh tinggal janji...??cewahhhhh....huahuahua...
ataw...diriku sdh semakin dilupakannnnn....?? aduh..sedeyyyy nye......biar laaaa akuuuu..huhhhh...blogger-emoticon.blogspot.com
hihi...

0 comments:

 

Copyright © 2010 Keep shining, keep smile!, All Rights Reserved. Design by DZignine