Selamat Tinggal Rambut Lama!!!

Salam semua....
Akhirnya...dapat juga blogging!! hehehe...
Hampir 2weeks diam..bosan jg tanpa internet kan...
Dalam 2weeks ni..mcm2 jadi! Rasa banyak yg nak post...hahaha...
Byk yg berubah!!! Hehehe....
Paling latest.."Selamat Tinggal Rambut Lama"..hehe.
Baru semalam taw...fresh lagi dari saloon! hahahaha
Yesss, akhirnya ada rambut baru!!! Sdh lama plan nak potong rambut..tapi tangguh2...
So, sempena tahun baru cina akan datang ni...saya pun saja la ikut nak blogger-emoticon.blogspot.commeramaikan+memeriahkan+meng'kaya'kan saloon...hehehe.....
blogger-emoticon.blogspot.com

Sebelum potong rambut,

Aunty salon:: potong rambut??
Saya:: iya....
Aunty salon:: Ok....(then dia diam seketika lepas tgk rambut saya...) u mau potong...? sdh panjang ini mcm, u mau potong ka?? byk sayang ooooo!!! (diam mcm x mau potong)
Saya:: (dlm hati...:: ish...aunty ni mau duit ka tidak..?hahaha..rambut akuuu? potong ka tidak? rupa-rupanya telah terpsiko..hehehe) saya dengan nada yakin berkata "potong je aunty, tidak apa...rambut blh panjang semula baaaa!"
Cayalah, tetap ngan pendirian!!! hehehe....yg pasti kali ini, potong rambut bkn sebab frust tp im hepi~~

Selepas potong rambut,

Aunty salon:: Ok siap sdh! Nampak sdh u ada pipi! hahaha (aunty ni puas hati ngan hasil tangan dia)
Saya:: TQ aunty..(tgk rambut baru, cantikkkkk!!! blogger-emoticon.blogspot.comsuka!!!!!...blogger-emoticon.blogspot.comdan buat pertama kali, tak pandang pun rambut yg sdh atas lantai..huhu)

Balik rumah,
Aunty rumah:: Hahahahaha....laughing!!!
Saya:: Erk?? Tak cantek ka...??
Aunty rumah:: bukan laaaa!! mcm budak baru ambil peperiksaan PMR!!
Saya:: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!blogger-emoticon.blogspot.com

Walauapapun, saya suka rambut baru saya hehehe!!!blogger-emoticon.blogspot.com

>heart<
nOorul (",)

1 comments:

{ AbbasyCollections } at: 26 Januari 2011 pada 8:39 PTG berkata...

wakakakakakaaaa.....budak baru abis PMR ka?wkakakkakaa

 

Copyright © 2010 Keep shining, keep smile!, All Rights Reserved. Design by DZignine