::23tahun 10bulan::

Kejadian berlaku pada tepat 14 Feb, 1200tengah malam tadi.
My handphone yang tak seberapa nak mahal berbunyi....

"please just don't play with me...
my paper heart will bleed...
this wait for......" -lagu tidak sempat habis bila saya menekan button hijau-
dengan nama Dyg. Norhafizah tertera.

Perbualan kami.

Saya:: Hello....Assalamualaikum....

Dyg: Wkmslm...Happy birthday to you...Happy birthday to you...Happy birthday to you...
(nyanyian dengan penuh keyakinan, tanpa sumbang...)
-sepanjang nyanyian nya, saya hanya diam menghayati....(konon...wakakaka)-

Saya: Siapa birthday...? (bertanya dengan penuh semangat...hahaha)

Dyg: Ko la....!!!!

Saya: Wakakakakakakaka (ketawa yang amat...hampir tergulik jatuh katil) wakakakakkaka...

Dyg: (dengan penuh yakin sekali lagi) Welcome to the 24 club! Semoga murah rezeki...

Saya:: (ketawa lagi...) wakakakakakkaka

Dyg: Aik...kenak? Salah meh?

Saya: Oh, mentang-mentang lah birthday aku 14hb, ko main bantai ja mau wish aaa.... Memang la birthday aku 14hb tapi bukan bulan dua.....14hb utk dua bulan lagi dari sekarang...!!! wakaka!

Dyg: Jd, siapa yang birthday 14Feb...? Nda pa la Nurul, biar la aku jadi org 1st yang wish birthday ko tahun ni...(ayat cover line...hahahahaha)
______________________________

Tak pasal-pasal tahun ni sambut birthday di usia 23tahun 10 bulan...hahaha
Bila ingat kes semalam, nak tidur pun sempat senyum-senyum..hihi..
Tak apa la..dimaafkan...sebabnya kami baru jumpa semula setelah 13thn berpisah...
She's my bestfriend!!!
Thanks my kawan baik!!!
Ngeeeeee =)
Oleh kerana dapat wish sebelum genap usia sebenar, cake pun separuh je! hehehe
blogger-emoticon.blogspot.com

>heart<
nOorul (",)

1 comments:

{ echaRierie } at: 26 Februari 2011 pada 9:42 PG berkata...

hahahaha..lawak jo..
cover line lg 2..ngeeee

 

Copyright © 2010 Keep shining, keep smile!, All Rights Reserved. Design by DZignine