Sew'weelllll!!!

Sudah dua hari masalah ini berlanjutan....
Apa sebenarnya yang berlaku...
Tertekan sungguh!!! (perlukah aku bagitahu....hrmmm...)
Ehm...apalah nasib..(jangan mengeluh...)
Dugaan..dugaan...(sabar saja lah...)
Antara positif dan negatif.....
Apakah yang menimpa kali ini...

Sudah ku cuba fahami dirimu...
Sudah ku cuba menyayangimu..
Namun, baru setahun ada sahaja masalah yang datang...
Besar sangatkah salahku padamu...?
atau besar sungguhkah expectationmu terhadapku?
Aku bukan mengalah...
Cuma kadangkala aku rasa penat...
Penat dengan karenah mu yang sering berubah-ubah...
dan kadangkala aku rasa ko terlebih mengada-ngada (Maaf atas kejujuran ini...)
Erghhh!!!!
Apalagi yang kau mahu...?
Habis satu, satu lagi masalah timbul....
Memang kau sendiri tidak puas hati dengan diriku..
Jika ini caramu...
Biarlah...
Aku akan ikut rentakmu...
Lihat lah nanti, sejauh mana kau akan bertahan dengan perangai mengada-ngadamu...
Cukup masa...
Kau akan kugantikan wahai handphone murahku Nokia 3120C.......


Mood: Sakit hati bila mengenangkan penyakitnya....


P/S: Adakah ini petanda aku bakal kaya? Wakakkaka...(ayat pengubat hati...)

0 comments:

 

Copyright © 2010 Keep shining, keep smile!, All Rights Reserved. Design by DZignine