Cuma diam...

Jelas, ada kerunsingan dihatimu,
Mungkin banyak, mungkin sedikit.
Aku tidak tahu.

Aku ingin bertanya,
cuma khuatir disalah ertikan.

Ku lihat kini kau lebih senang men'sibuk'kan diri.
Agar segalanya dalam keadaan baik-baik sahaja.
Berfikir bukan-bukan mungkin akan menjejaskan dirimu.

Baiklah kalau begitu.
Tidak perlulah aku mengambil tahu.
Fikiranku, bimbang kalau-kalau pertanyaanku nanti menyinggung mu.
Jadi lebih baik aku berdiam diri sahaja.

Ku doakan baik-baik untukmu.

P/S: Hanya tidak mahu menjadi punca.

3 comments:

{ Zurina J. } at: 11 September 2011 pada 12:07 PTG berkata...

Aku baik² saja sayang...:)

{ Nrul Hearty } at: 11 September 2011 pada 7:57 PTG berkata...

Syukur Alhamdulillah dang...
Jgn bikin aku risau lagi ya?
:)

{ Zurina J. } at: 12 September 2011 pada 4:31 PTG berkata...

Ok lai... insyaAllah...
Sayang kamu...:)

 

Copyright © 2010 Keep shining, keep smile!, All Rights Reserved. Design by DZignine